Byxlös..lr möjligen byxrik

Efter förra helgens festligheter gick jag förbi ngt väldigt udda på söndagsförmiddagen....
Här promenerar man lite fint på väg ner mot staden och när jag går förbi ett av boningshusen för studenter så skådar mitt öga detta bakom ett träd:

byxor?

Hur faan kan man supa bort sina byxor?
Det är ju inte direkt något man lätt lägger ifrån sig...och om man nu gör det...
så kan man väl för 17 inte INTE lägga märke till att det är ngt som fattas......?


Dessutom var det replay jeans....på måndagen var de borta...
undrar om de nu tillhör en lycklig baglady ngnstans i norrtälje....!?

Kommentarer
Postat av: Emma

Ah, den ungdomen... Annat var det pa min tid!

2008-09-03 @ 20:08:42
Postat av: Anonym

Min första tanke var våldtäckt, men göra sig av med kroppen och glömma byxorna låter lite... amatörmässigt...

be carefull.

2008-09-03 @ 21:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0