Kåta frisörer..?

Min vän Malin frågade en klockren fråga om frisörer för några veckor sedan...

"Varför kommer man alltid ut från frisören med knullrufs?"

Sen dess har jag funderat över detta,,,,ja varför egentligen?

Kan inte komma på en enda gång då jag gått från frisörstolen utan att ha värsta frillan som står åt minst 3 olika håll....
Är detta ett tecken på:
1: att frisörer är otroligt svältfödda på sexuell aktivitet
2: att de helt enkelt gillar stilen...
3: eller gud förbjude att frisören i fråga tycker att du som sitter i stolen är obeskrivligt sexig...

......det sista alternativet skrämmer mig lite...för alla frisörer jag någonsin gått till har varit tjejer....

Puss


Kommentarer
Postat av: malin

hahaha...tack! jag som har grubblat på det där så mkt ;D puss

2008-09-21 @ 23:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0