Life conspiracy..

Skriver lite såhär för att fira detta avslut på kvällen..
Har tittat på "A walk to remember" och grinat lite, så nu ser man lite lagomt mosig ut oxå!



Men iaf...jag tappar ibland tron på mig själv och det som händer runt omkring mig...och då vill jag ju som gärna skylla det på någon annan lixom...(och det går ganska bra faktiskt)
Min senaste konspirationsteori är att vi folk i världen inte finns på riktigt...vi lever i en fantasivärld där det finns något annat som bestämmer....DVS Tänk om vi lever i ett simsspel?...(eftertänksam tystnad infinner sig)

Tänk om det faktiskt skulle vara så att allt vi gör, det bestäms av någon liten jävel som nyss kommit hem från skolan och smiter ifrån läxorna..?!
Nu finns de ju dem som tänker..."ja men jag har visst en egen vilja"..och visst, fine...men jag vet också att man kan ställa in på simsspelet om "gubbarna" ska ha viss egen vilja att kunna göra saker på egen hand (som att typ gå på dass typ, osv)



Det tycker jag känns ganska scary isf att alla beslut vi fattar från att äta en rostad macka till att krama en vän styrs av något som vi inte tror skulle kunna finnas....(Jag snackar en massa, jag vet)

Men ärligt...just nu så vill jag slå ifrån mig lite saker och då vart det den här teorin,
...att jag var ganska dålig idag på både brännboll och pingis gör mig lite ilsk....
Så jag tror att den här snorungen som skapade mig, gjorde mig cool och världsvan och la riktigt mycket tid på mig för att jag skulle lära mig mycket och bli den bästa "gubben" snorungen någonsin haft och få de bästa jobben osv...men nu har han tröttnat på mig...dags att skapa en ny cool gubbe som kan ta över världen, kanske en simskille den här gången?!

Så nu väntar jag bara...
....alla vet ju vad som händer med en simsgubbe man tröttnat på....
man gifter bort den med en annan "populärare" gubbe så att den får alla pengar och sen får man bada i poolen..
.(yäy bada i poolen tänker ni..nene)

Man hoppar i..och plötsligt upptäcker man att polen har krymt oroväckande mycket och att någon så osympatiskt har plockat bort poolstegen (i det här fallet snorungen).....och där simmar man på sin kvadratmeter tills man får en etta med jordvärme och eventuellt kommer tillbaka och spökar för den nya poolägaren....

...och voilá...snorungen har på ett smidigt sätt blitt av med mig och kan skylla drunkningsolycka (för han sätter ju såklart tillbaka stegen efter "olyckan"...och han går fri från misstankar...)



Sååå...om jag helt plötsligt gifter mig (eller blir riktigt fattig eller en riiiktig looser)....
....så gudars skymning, hindra mig från att bada i en pool...





Kommentarer
Postat av: //Gren

eller så slår vi ut det lilla svinet och tar över spelet och innan vi stoppar ner honom i polen säger vi: "whos got the badstege now, bitch!!!"

2008-09-24 @ 00:07:42
Postat av: frida

åhhh sådär tänker jag också ibland faktiskt!!:D plus att jag har råkat dödat min simsgubbe i poolen fast dte var inte med mening en annan gubbe stod i vägen..:P

2008-09-24 @ 17:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0