Man lär sig nya saker varje dag..

Idag har jag lärt mig några saker igen...

*Även kändisar som Tony Rickardsson handlar påläggsskinka i affären
(Såg han på coop, jätte roligt *klappar med händerna*)

*
Hur man än ser ut så kommer man alltid att få blickar - många bra blickar, men också många "haallåååå"

*Att shoppa är bra för hälsan, mindre hälsosamt för plånboken dock

*Killar ÄR svin..trodde det var en myt..men tydligen inte
(Är besviken, men tänker inte vara lessen eller ägna mer tankeverksamhet åt det)

*
Katter är mysiga i typ 3 minuter, sen får man hår i munnen och de klöser en på benet och man inser villka plågoris de faktiskt är...

Hade fler saker..men de har jag glömt bort...skriver sen!
Puss



 



Kommentarer
Postat av: Christian

nu kommer jag att följa din blogg igen. den är intressant :)

2008-09-19 @ 20:21:11
URL: http://uppsalaliving.blogg.se/
Postat av: //Gren

i was here first bitch, stand back.

Linn ledsen i ögat vi läsning om katter...

2008-09-20 @ 00:36:36
Postat av: frida

ahhaah du är väl för sööööööööööt!!;D

2008-09-20 @ 12:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0