Nä, vadå arg?

Nä..jag är inte arg...inte det minsta..jag är hur lugn som helst...not!

Jag är så irriterad att jag skulle vilja ställa mig på ett filmjölkspaket och skrika ett vårskrik som skulle få Ronja att blekna i sina ylle-underkläder och Birk att hoppa från helvetesfallet....

Ta hulken på sin allra värsta dag på sitt allra värsta humör..i jämförelse med mig just nu så kunde han lika gärna ha tyllkjol på sig, hoppa runt på ett ben och sjunga purple rain....

Dracula med sina löjligt stora tänder kunde lika gärna sitta och virka med gaddarna om man jämför med hur gärna jag skulle ville sticka något vasst i halsen på folk just nu...(lugn, backa tre steg bara så är ni utom fara)

Jag skulle kunna fortsätta med massa jämförelser men då skulle ni bli så irriterade på mig att ni hellre läser bibeln stående på huvudet i ett vattenfyllt badkar..(jaja, ska sluta)

Jag kan sammanfatta hela det här inlägget med en enda mening faktiskt:

*SUG MIN RÖV*

(ingen idé ni frågar vad det handlar om, risken finns att jag bara ger er sammanfattningen: se ovan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0