Polis polis...

Jag, Kajsa och Johan hade satt upp lappar om lördagens fest ute på området, sen kom robban och de tog en cigg innan vi skulle splittras...då kommer en polisbil sakta åkandes och svänger in dit vi står och typ "jaha, vad gör ni då?!..."
ehm ja, vad ser det ut som?..planerar bombattacker?...rånar en tant?...hoppar på områdets sista magic mushroom?
Ska man inte ens få stå och prata längre utan att polisen ska komma och fråga vad som står på...vad lever vi i för land egentligen?...




Idag var jag och Kajsa på Täby centrum...vi åt sushi, fy fan va gott det är!
Sen skulle vi kolla runt lite och jag såg vääärldens snyggaste skor, helt underbart oranga (hittar ingen bild på dem)
Min strl fanns såklart inte..men Kajsa köpte ett par...bra kombination, jag hittar - hon köper...

Men det är lungt Kajsa, du vet ju hur jag är, måste få gnälla lite iaf..;)

Men det är bra att du köpte dem..så jag kan ta fram dem o titta på dem ibland...o ta på dom....o kanske krama lite....................och ibland, bara ibland, slicka på dem lite....(då blir de ju rena iaf....).....

Det finns så mycket skor jag vill ha att jag blir sjuk...i huvudet...

Så shopping sugen nu så jag vet inte vad...men go to bed it is..

Puss

Kommentarer
Postat av: Din farkost före jordelivet

Det är bra Tova,håll emot ! Kom ihåg att du kommit hit för ett högre syfte !! Shopping pah.

2008-09-28 @ 21:13:35
Postat av: Farkost före jordelivet

Det är bra Tova,håll emot ! Kom ihåg att du kommit hit för ett högre syfte !! Shopping pah.

2008-09-28 @ 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0