"Semester" i Avesta

Som ni kanske hört..ledig en vecka och ska tillbringa den här i Avesta....

Eller ja..semester och semester..hitills har jag: gått promenader med hunden, micklat ihop en ikea soffa, lagat mat, dammsugat, agerat chafför och kattvakt.....sen igår eftermiddag...tur för mina kusin och hennes familj att jag trivs så bra här..;) (hehe)

Idag har jag varit själv hela förmiddan...börjar bli drygt nu..undrar vad jag ska hitta på..hmm...

Kanske börjar storstäda...bara för att lixom...:P

puss


Kommentarer
Postat av: Erika

Nästa gång tycker jag du kan semestra i halmstad!! :D Du slipper garanterat gå med hundar.. Å va ensam i mer än 5 min är typ en omöjlighet:P Puss på dig!

2008-09-13 @ 15:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0