Sweet Dreams

I natt jag drömde...
Att jag och ett gäng åkte flygplan och när vi hade landat så bjöd flygbolaget på värsta buffén med mat och kakor osv...Vårat gäng som var lite sneaky tänkte att det här var ju bra...så vi gick därifrån men smög sedan osedda in och satte oss på en bänk och sov så att det skulle se ut som om vi blitt bortglömda och inte fått någon mat så att vi skulle få mer...tyvärr så skickade de en bitch på oss som skrek att hon nog skulle komma på hur vi hade gjort och att hon skulle få oss utsparkade....hon bröt av min kompis klackar på skorna och var helt crazy...

Precis innan hon skulle hämta polisen så kom en massa aliens...de gjorde om varenda människa, så någon hade en hand i pannan, en annan 18 ögon och någon hade massa tentakler ur öronen osv....
Som tur var så kom en person och räddade mig (tänker inte säga vem) innan jag fick en tentakel jag med!

Nästa dröm så hade jag turkost hår och var en av de 4 personerna som kunde förvandla sig till en sån där kinesisk hjälte drake som skulle rädda hela världen och det var en massa folk ute efter oss.....


Kajsas analys gick ut på: "hjapp, då åker vi till psyket..."

Så vad tror du Gren?..:P


Kommentarer
Postat av: //Gren

Tja ganska självklart. Nästa gång du flyger ser du till att ha den du inte säger vem det är med dig, bara utifall att. men jag håller med kajsa, lite varning är det, har det vart i 7 år nu och än har du ju inte gjort nått, men nästa gång du ändå skall till systemet kan du ju gå in och presentera dig iaf.

2008-09-25 @ 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0