El bittrofitto

Fredagkväll - spelat pingis mellan 19.30 och 22.30 typ...

Sovdags finally tänkte jag och hoppar i kojs.....3 minuter senare börjar en jävla tjej böla utanför mitt fönster...för fan?
Ska man aldrig få någon lugn och ro på det här stället..
Min enda snillrika lösning på det hela just då hade vart att öppna fönstret och ge henne lite mer att gråta åt: NEJ, han kommer aldrig älska dig, JA dina nyopererade bröst är för stora och kommer ge dig kutrygg vid 35 och JA du ser faktiskt lite tjock ut i den där...förhoppningsvis hade hon gått hem då...sista gången jag kommer tycka det är splendid att bo mittemot en nattklubb....

Meeen jag ska inte säga något om att böla på fyllan....you go girl!...Men helst nån annanstan...långt bort från mig!



När den jäkla bönan äntligen gått kommer ett gäng med killar samt några fjortisar (all fakta är taget enbart från att lyssna, orka gå och titta om de verkligen var så)
Killarna står och muckar "håll käft yada yada yada", tyckte jag hörde ordet "nita" också, så jag antar att den totala meningen löd "jag ska nita dig din jävel, fattaru???"

My message to you; Hörredu ditt jävla lingonris, sluta jiddra utanför mitt crib och antingen gå tillbaka och sup eller gå hem och sov och inte stå här som ett jävla sexpack med avslagen lättöl...



3 sekunder senare börjar en av tjejerna skrika "AXELN, AKTA AXELN" (Kanske han verkligen började "nita" killen) hon kunde ju iof skrikit om ngn Axel (asså en person) också..lite osäker...äckligt genomträngande röst..nästan lite panisk...
......i vilket fall...jag hatar henne med!

.....nä vadå, jag är inte bitter...



Läst världen bästa bok också "Tjuvlyssnat"...Folk är så dumma..
Tjej 1 - Killarna från igår verkar ju rätt smarta, de går på KTH lixom...
Tjej 2 - jaha...Är det en ny drog eller?

Ska jag bli en riktig bitterfitta så kan jag ju i alla fall ha kul på vägen och skratta åt folk....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0