Mando Diao GbG

Fick så snällt en Mando Diao biljett av Erikan och Lisan i födelsedagspresent.
Så Fredagen den 24 april så åkte jag, Erika,Lisa, Elin och Pii till GÖTET...


Himla trevliga människor btw!!


Så fint väder verkligen, vi satt och käkade lite lätt utanför liseberg i soolen innan konserten och sen drog det igång...-->


Det finns ju dock diverse folk i en sån där mängd måste jag säga:
Snett framför mig stod den "frälste" som såg ut som om gud han själv petade henne i örat.

Rakt framför mig stod fjällripan fröken störig som hade en jäkla hästsvans som hon antigen vippade i ansiktet på mig, erika eller lisa....MYSIGT!!..not

Snett till höger stod deppiga lotta som hade sina föräldrar med sig (dvs mamma fjällipan fröken störig..skulle också va deppad om jag hade henne som morsa) och såg ut som om hon hellre  käkade löv med en thé-sil än tittade på mando diao...

Bakom mig stod ett gäng grabbar som ömsom klankade ner på scenfolket och ömsom höjde dem till skyarna, rätt störigt!

Snett bakom mig stod Lisa och hoppade frenetiskt gulligt och bakom henne stod tre 1.90 killar med armarna i kors, värsta livvakterna typ, en av dem var faktiskt himla söt, funderade ett tag på att kila fram och fråga om jag fick sitta på han axlar...men jag skonade han från hans grymma öde genom att låta bli!


En annan sak jag inte fattar med konserter är varför alla LÅNGA ska stå framför mig...jag har minsan aldrig haft sådan lust att ta fram sågen och leka saw.....off with his head!!!

Och ni som undrar...jag hann faktiskt ta del av det som hände på scenen med...jag är sån där..vad heter det....TJEJ...och kan göra flera saker samtidigt...hah!..

;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0