Oändlighets packning...

Jag borde få en oscar för bästa oorganiserade packare...

...tar upp en grej här....lägger ner en grej där.....plockar upp samma grej där.....och lägger tillbaka det här....

..är så trött i huvudet att jag vankar omkring på den lilla golvyta jag har och nöter hål i mattan, medans jag sorgset ser mig omkring och uppskattar hur många grejer jag fortfarnde måste lyfta från punkt 1 till punkt 2 och sen troligtvis tillbaka igen....

Det förvärrar ju läget att jag ska ha en packning hem till Jämtland och en packning ner till Halmstad......

Dessutom vet jag inte vilka skor jag ska ha med mig till Halmstad...har fan 20 par här och vill ha med dem alla....hehe!

NU ska jag fortsätta vela....

Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Har jag nämnt att vi ska dela på 21 kvadrat? :P

2009-04-08 @ 23:13:55
Postat av: Alexander M J

Ha ha, det är inte lätt att flytta :-)

2009-04-09 @ 08:33:29
URL: http://blogg.crafty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0