Skitgöra..

Jaaag vet...gått en vecka igen...men jag sliter ju här!!
Håller på att flyttstäda...det är inte klokt hur mycket det är att gnida bort....

En högst optimistisk mamma sa vid hämtningen förra veckan..
"jaaa men den här städningen gör du ju på ett par timmar"

JO TJENA

Här sitter man och klockan är över 23...och jag har städat sen halv 11 i morse...dvs 12 timmar...(med uppehåll för en timme mat)...alltså 11 timmar om det ska va petigt....OCH JAG ÄR FAN INTE KLAR ÄN...jag döööööööööööör!!

Håller på med dasset, och nu luktar det inte bara dass längre....nu luktar det turkiskt badrum....eller utländskt badrum överhuvudtaget.....KLOR....och tror ni inte att jag får in rengöringsmedel i ögat?...jo, för det fick jag....man kan inte lita på något nuförtiden. Tänkt hela dagen idag att "bara jag nu inte får medel i ögat"...såklart får jag medel i ögat...tack någon!

Stod och sköljde tills ögat låg i drunkningsfara..men nu börjar det svida ändå...kan ju va för allt vatten jag vräkt in..men ändå....

Har i allafall duschat hos Kajsa nu och ska krypa till kojs...upp o städa imorgon igen...besiktning imorgon eftermiddag..:S


Så för att sammanfatta.....
har duschat och kommer vara ren i morgon....mycket möjligt att jag är blind också....
....good prospects eller vad? Jag fick ju en av 2.....

Kommentarer
Postat av: Alexander M J

Duktigt ;-)

2009-04-16 @ 17:58:05
URL: http://blogg.crafty.se
Postat av: smartiiini

hehe själv har man ju tjatat till sig 3 timmars flyttstäad av nihab för att det va skitigt när ja flytta in ;)

2009-04-16 @ 23:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0