Sweet dreams..?

Inatt har jag:

*Hoppat fallskärm med min hund och när vi landade så blev fallskärmen ett tält som gren inte fick gå in i.


*Jag försökte rymma från en gammal klasskompis (brr*) som skulle berätta om sin kärlek till mig och om denna händelse skulle jag sedan berätta om för gren men min brors kompis ringde och bröt samtalet.


*Vi fick följa med Vin diesel till en klubb där det var åldersgräns 1985 och väl där inne försökte jag förklara för Vinnie om handlingen i filmen vi faktiskt var med i.  

Inne på klubben blev jag och en till förvandlade till köttätande växter, vi skulle då döda folk för att suga i sig blod så att en annan ond växt skulle få mer kraft och makt....
Det var väl inte direkt mitt drömyrke att bli en växt som dödar folk så jag slutade...då gnällde den onda växten "schtteeev du måste dricka mer" samtidig som ondingen griper tag i truten på mig och tittar mig djupt i ögonen...

Jag vet inte vad som är mest oroande....att jag i drömmen heter Steve, att jag är en köttätande växt...eller att jag inte hånglade upp Vin Diesel när jag hade chansen.......??

Puss


Kommentarer
Postat av: mam

Jösses....



Får du jobba hårt på praktiken ?

2009-04-28 @ 22:25:07
Postat av: Lintan

mahaha! :P steve!

2009-04-29 @ 13:24:52
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hahahaha du har fan den bästa bloggen någonsin!!!!

2009-05-10 @ 17:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0