BuFilm

Den som uppfann skräckfilmen borde få en fnoscar i dumhet....WHYYY!

Fnoscar vinnaren var säkert världens sorgligaste typ som endast hade chansen att lägga armen om en tjej när det hände något enastående....JAA tänkte han, jag uppfinner skräckfilm...(tänkte inte för en sekund på att det faktiskt kunde ha varit en tjej som uppfann dumheten...såå ev. en fnoscar till en brud som inte kunde få en kille och gick in för att skrämma skiten ur dem istället...)

...livshistorian fortsätter för vår sorglige fnoscar vinnare..där ingen kvinna står ut med honom för han är så sablarns annamas rädd jämt och ständigt...(ev. att bruden blir helt livsfarlig och läskig att ingen vågar närma sig henne)

*

Jag skulle nog inte kunna skriva en skräckstory, jag ser framför mig hur jag paranoit stirrar mig över axeln när jag skriver ett särskilt kapitel där ngt annfaller ngn som helt oskyldigt står och pratar med ngnannan som samtidigt tittar över axeln på den andra..ja..osv..ni fattar grejen....

Jag = skräck = funkar inte

Tittade ett par minuter på "the mist"....har ni sett den så fattar ni vad jag menar när jag säger att religion och amerikaner inte är särskilt kompatibla ihop ..(iaf inte i skräckisar)...som gökar och andra fågelarter...som harry och draco...som getfötter och ett grisöga rullat i honung...


Nu ska jag sluta tänka på skräck...jag är alltför lättpåverkad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0