Freaky Friday...

Jahaja..så ska man spendera en kväll i glada vänner sällskap...eller ja..känner ju 3 av de 40 som skulle dit eller hur många de nu var....

På ett..tegelbruk?..det heter så i alla fall....enligt ryktet är det en restaurang/nattklubb i Täby...ett tegelbruk..ja hej och hå...så klagar de på att det är bondigt där jag kommer ifrån...."Vart är Kajsa?.....joo...hon står brevid cementblandaren täckt i glitter...Välkommen"

Blir säkert jätte bra...^^

Det sista Kajsa fick mig att lova (eller, hon sa "loova"..men jag svarade inte...) och det var "Snälla Tova...inget sånt här freaky friday nu" och pekar på mina extrem snygga naglar i svart och vitt....

Bara för att vi ska umgås med normala täby-bor...vart hon nu ska hitta sådana ^^ (hehe...robban will kill me!)

Men vadå, skulle jag någonsin.....???

:P




För mig är det freaky everyday...whats special with friday? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0