Hatisk stressattack...

I klassrummet och lyssnar på en tjej som ska prata lite om sitt jobb....efter en halvtimme börjar hon sina på ord...YEAH tänker jag "Nu kanske vi får sluta kl halv 2..tjoohoo"
Så kommer läraren och börjar säga att "jaa, de har så många frågor, de måste de ha "
...men det hade vi inte...

SÅ börjar HON fråga en massa....och hon sluuutar inte heller....så fick vi inte sluta förrän halv 3....

...och där sitter man, irriterad, och har myror i benen som om man hade socker i trosorna och en käpp uppkörd i röven, och lusten att trycka ner en kaffekopp i halsen på nästa person som frågar något....

Inget negativt not någon..jag hade bara en dålig timme :P...carry on!

;)

Nu: Fest!

"men du, heter det:

vill att de som tar mig an som praktikant ska se mig som en till...till.......tillsats eller vad heter det ?"
/Sagt av min göllmajja Sofie - hahahahah



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0