Ancient Vodoo?

Jag tror att någon har gjort en verklighetstrogen vodoo docka av mig och hämnas nu på någon oförätt som jag tydligen har gjort mot denne genom att kasta körsbärstomater på mitt ansikte....dessa visar sig då som gigantiska finnar i hela mitt ansikte...mäkta trevligt...man kan nästan säga att jag är bortgift med en finne...eller ngt..

Idag var jag och far ute och gick upp på Lia, högsta punkten i byn, jobbigt tungt att gå upp där eller....min kondis är nere på noll nivån...nästan lägre...mååste börja träna..annars kommer jag ju se ut som barbamamma innan det här här klart...

Som ni hööör...hälsan på topp..oÔ....

Funderar på att ta en whiskey så jag kanske blir av med förkylningen...yuck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0