Freeze!

Idag åkte jag in till stockholm...skulle hitta till kungsträdgården HELT på egen hand....eller ja...fick ett utförligt sms som handlade om hur jag skulle ta mig från te-centralen och vidare med tunnelbana till kungsträdgården,...med mobilen fast klämd i min svettiga hand hittade jag faktiskt kungsan....UTAN problem hör och häpna....

iof...hur svårt var det....följ skyltarna...typ....men iaf, jag är stolt över mig själv!!!

Efter ett skakigt tal från ett gäng killar som såg ut att höra hemma på lågstadiet (no offense) så gick vi och fikade....för att sen leta oss vidare till te-centralen där vi mellan 14 och 14.05  frös i våra positioner....jag "tappade min vante" och stod frusen för att ta upp den lixom....lite blod i huvvet eller?
Var roligt att höra kommentarerna om hela grejen av folk som inte fattade något...hehe*..

För att återgå till resan IN till stockholm....
Jag skrämde bort en tant....HHAHAH...Hon satte sig brevid mig...och sen upptäckte hon att jag hade hosta.....hon försökte härda ut, men tillslut bytte hon plats.....

DET är ett trick jag tänker använda mig av när jag inte vill ha någon brevid mig...
DET kan man kalla tillgång...

hehe...

Kommentarer
Postat av: //Gren

Vet inte om detta funkar för dig...men jag ser sömning ut och vinglar lite...sätter de sig trots detta så lutar jag hudvudet mot dem och använder dem att sova på...Får inte detta dem att springa iväg så får jag iaf nån att luta mig på vilket aldrig är fel...

Om tjejer kör detta kan det dock tas som en inbjudan, så du vet

2009-02-06 @ 13:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0