Plötsligt händer det..

Såå..jag har ganska länge funderat på det där med att vinna pengar...det verkar ju 17 så praktiskt...

..problemet med hela idén är att jag inte spelar något eller köper lotter....men enligt "the secret" så kommer ju lyckan till den som tror på det..eller de menar ju att det man önskar sig kommer universum ge en om man önskar tillräckligt länge..

På något sätt så måste jag ju inse att det finns vissa sprickor i den planen...jag menar...vem lägger en trisslott värd de 10 miljonerna jag suktar efter från universum i min brevlåda??...gör du? för jag tvivlar starkt att Mr. universum kommer göra det....den jäveln behåller säkert de pengar folk önskar sig för sig själv....

Men det visar ju sig också att alla som vinner storvinster blir lite galna, hamnar på kåken, blir mord-misstänkta eller blir hämtade av mysfarbröderna med vita rockar...

Detta borde ju göra att man tvekar lite vid tanken att vinna extrem mycket pengar....sällan i mitt fall...vad gör väl lite extra galenskap utanpå det jag har?..Bring it on....(med pengarna då..galenskapen kan jag väl ta..bara den väntar ett litet tag iaf)...dessutom...det är ju resan som räknas...så då spelar det ju ingen roll om man trollar in lite galenskap i slutet...eller?

Såå....PLÖTSLIGT HÄNDER DET...man får pengarna...
och PLÖTSLIGT HÄNDER DET..man blir galen (alternativt något av det andra)

.......man får alltså dubblet så mycket spänning i vardagen om man skrapar triss...


badabing badabong...plz Mr. Universe, ge mig en skraplott med mega mycket vinst...helst nyss!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0