Källartroll...

På mitt jobb finns en källare, en som ligger i den gamla delen av huset och där tvättstuga och allt sådant ligger...
..den är allt som en gammal källare kan vara, den har spindelnät i taket, skumma hörn, långa ekande korridorer och läskiga ljud.

Vissa av vikarierna vägrar gå ner i källaren för att den är (qoute) "läskig"

Jag själv går gärna ner i källaren..den är väl rätt mysig ändå..!

Såå för att utreda min personlighet, är jag:
Testresultat 1. "Modig som en varg - Du trotsar alla faror och sprider ljus i mörkret när du beger dig ner i de skumma källarskrymslena...du räddar spindlar i nöd och bankar eventuella spöken i huvudet, you rock!"

..eller

Testresultat 2. "Creepy - Du är läskig och håller gärna till i läskiga underjordiska hörn, du har spindlar i håret och spökena är dina bästa vänner, om de inte är rädda för dig vill säga....och du luktar konstigt....stay away!"


Jag lutar nog tyvärr åt den läskiga sidan...mest för att jag är ganska omodig...men också kanske lite för att det verkar roligare att vara läskig...;)

"Muhahah"

Kommentarer
Postat av: Linn

haha! ...eller så är du en blandning av bägge två :P

2009-07-21 @ 12:31:08
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med Linn...Mer åt creepyhållet fast luktar gott...

2009-07-21 @ 23:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0