LCHF..

Sry för min dåliga update, men min otroliga kreativitet har legat i bottenskiktet någonstans, förmodligen har jag det stökigt i feng shui fältet som står för kreativitet.....(japp..jag tror på sånt..;)

Mina kära föräldrar har börjat på en diet som heter LCHF...dvs Low Carb High Fat...(...och ja jag bor hemma just nu)

Visst tänker jag..folk som provar det blir lyckliga, smala och hälsosamma...så det kan man väl köra på....

Senare kom jag på att detta inte alls är bra eftersom mina syskon och jag fortfarande har kolhydrater som potatis och sånt till medans my folks bara äter grönsaker....

DAHHHH skrik och panik...

Då får vi tre i oss huuuur mkt fett som helst + en hel massa jäkla kolhydrater....

Så hälsosamt var det...vi kommer bli tre rullande fettbomber inlindade i kolhydrater och saltade i himalayiskt salt....


Jag ser framför mig hur grenarna måste bygga ramper från huset så att vi kan rulla ut...och titta på himlen eftersom vi inte längre kan se gräset....tills vi måste ligga kvar i sängen eftersom vi är för tunga för att röra oss...tillsist orkar inte huset längre och vi brakar ner i källaren....och där ligger vi ensamma....eftersom vi krossade våra stackars icke-kolhydrat-ätande föräldrar påväg ner i källaren......

.......................ack o ve.....


Kommentarer
Postat av: Linn

fniss! precis som i "wall e" ;)

2009-07-10 @ 06:44:08
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/
Postat av: //Gren

tja...vad säger man...

2009-07-10 @ 14:31:29
Postat av: agnes

vi kommer iaf upp på cprampen!! (fettorampen?)

2009-07-10 @ 18:18:24
URL: http://agentskipper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0