Cold Jämtland of mine...

Tågresor är alltid lika spännande måste jag medge...

Med lika mycket packning som moses bar över havet bar jag på min rygg och släpade efter mig i en rullväska...

Tack gode gudars för att det iaf finns hjälpsamma människor lite här och var som kan hjälpa en av tåget innan dörrarna stängs och man skrikande sitter fast i tågdörren medans hälften av packningen fortfarande ståer kvar på perrongen...

Gick ganska smidigt som sagt att åka, men lite tungt var det!

Nu har vi 3 examensdagar i skolan och på Onsdag så har vi avslutning på hela shitet....tänka er...nu har det gått 2 år sen jag slutade gymnasiet, det känns verkligen inte så!

Snart kommer jag hem till Kalla, Regniga Jämtland..och jag ser fram emot det!

Ska också komma igång med bloggen igen väl hemma eftersom jag har det lite dåligt med internet btm
(by the moment)

Puss

Kommentarer
Postat av: Lintan

tjoho! och kalla regniga jämtland känner nog på sig att du snart kommer hem för i kväll värmade vi upp med lite-lite solsken! :P

puuuuuuuuuuss!

2009-06-08 @ 22:11:12
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/
Postat av: agnes

och idag var det tillochmed riktigt bra väder! på förmiddan. en stund. ...

2009-06-09 @ 18:35:52
URL: http://agentskipper.blogg.se/
Postat av: //Gren

Agnes har en konstig defenision av bra väder.

Och du bloggar för lite.

två fel på två annars underbara systrar...:P

2009-06-10 @ 21:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0