Är du döv eller?

Party people.......gooood I hate them....

Här sitter man hemma och försöker vara duktig och sova och må bra dagen efter...men vad får man...jo en helg fylld av folk som festar omkring en....

Grannen mittemot, grannen tvärs över korridoren och grannen tvärs över gatan....they are everywhere...


Och vad är det med berusade männsikor och hög volym på musiken??

Det verkar vara så att ju fullare en människa blir, desto dövare blir den och måste höja musiken ännu lite mera...tänk då när varenda stupfulla människa höjer lite i taget för att de tror att det inte hör ngt...och sen undrar man varför det ringer sådant i öronen the day after lixom....
Sen allt spring i korridorerna...är folk allmänt störiga eller har de helt enkelt gått vilse?


Fulla människor är det dummaste folkslaget ever...! 
Efter en livstid av festande..så kommer man alltså vara dum, döv och allmänt disorienterad...


Snart sovdags.....
.............jag ska bara strypa mina "döva" grannar med mitt pärlhalsband först....



....eller ska jag kanske ta till andra metoder.....


Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

haha med andra metoder behöver du ju bara visa dig så blir det nog tyst!! :P

2009-03-16 @ 13:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0