"det luktar gott om svärmors bak.."

..så  brukar alltid min pappa säga när mormor har bakat...lika kul varje gång såklart...;)


Idag
sov jag så länge som till halv 13 och klev sen upp för att äta räcer frukost eftersom vi skulle till nautilus vid 14..

Efter gymmet kom jag hem och lallade på och funderade på vad jag var sugen på...och förkastade tankarna på brownien i mitt kylskåp (den slängde jag och höll på att ge carro en hjärtattack på kuppen...."MAN SLÄNGER INTE BROWNIE")

Men iaf så kom jag fram till att nybakat bröd med smör och ost var vad mitt hjärta mest desirade efter....
...och så blev det....så nu sitter jag med nybakt bröd...och lika gott som förväntat blev det...wihoo*

För det måste ju vara så att det är mer hälsosamt att baka eget bröd eftersom man vet precis vad som är i det och man kan bestämma hur nyttigt det ska vara,,,,+ att det är roligt....

Snälla tomten...när jag blir stor vill jag ha ett hus med riktigt bra bak-möjligheter....amen.....(eller vad man nu ska säga till tomten....??.....julgran! kanske...)    <3

Mer nybakt bröd åt folket!



Puss

Kommentarer
Postat av: Mammi

Duktig gumma !!

Stor ugn i Peppes !!

2009-03-09 @ 09:59:19
Postat av: Erika

huslig du är=) du får insperera mig:D Puss älskling!

2009-03-09 @ 14:38:54
Postat av: Erika

oj rättstavning har aldrig varit min starka sida:p

2009-03-09 @ 14:39:50
Postat av: Jennifer

hihi Nej man FÅR INTE slänga Brownie Tova... fast än det va jag som övertala dig :P

2009-03-13 @ 00:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0