Nautilus <3 Jag

Låter lite som Nöt i Lus...varför skulle man vilja ha en nöt i en lus?

Har köpt månadskort där nu i alla fall...så tränade step igår och box idag....

HEJ GODDAG SPAGETTI-ARM

Mina armar skakar som på en 100årig tant som är blind, döv, har inga leder kvar i armarna och saknar 5:e tanden till höger på nederkäke...

Men roligt är det minsann...ska träna imorgon på morgonen oxå...gå på bandet och så...Damn va fit jag kommer bli ^^

Nautilus Norrtälje

2
:a dagen på min sopp-grej....jag har ångrat mig angående armen...jag ska nog äta en iaf...behöver ju dock inte va min egen arm....jag kan offra någon annans...I have a big heart....:P
Jaja, jag vänjer mig..bara 5 dagar kvar nu ;)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0