Aktivitets Koma...

Gud vad effektiv jag är så fort det kommer till att plugga...

...inte ATT plugga naturligtvis
, utan att hitta en massa saker som behöver göras innan man kan plugga....
..idag behövde jag både städa hela toalettstolen samt i duschavloppet innan jag kunde sätta mig mer...men jag funderar nu febrilt på om det inte var något mer jag behövde göra...

Behövde jag minsan inte gå på ica en gång till idag och handla saker till att baka?

...och när jag kommer hem så måste jag ju faktiskt baka om jag nu har tatt mig i väg till affären...

..och sen diska....och sen är det sent så man måste göra middag...tja.

.....det verkar som om min dag är relativt fylld nu..aaaattans....


Får plugga imorgon istället.......................om jag inte måste...hmm...


Kommentarer
Postat av: Elin S

Ser att du inte har tvättat...måste kanske göras imorgon?? :P

2009-05-18 @ 18:39:32
URL: http://sandstromelinsandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0