Fantasy...

Hur mkt är det tilllåtet att fantisera och drömma egentligen....
..på en riktigt tråkig dag kan jag i mitt huvud hinna med att ha :

Haft 15 olika liv
Varit 5 olika superhjältar
Börjat på 6 olika böcker
och
Gjort allt det jag drömmer om att göra irl


sååå....jag har gjort allt...så egentligen kan jag ta pension nu och lägga mig i sägen och läsa resten av livet....

som Malin sa, du verkar ju inte ha så dötrist iaf när du har din fantasi
 
...det är sant...mina trista dagar går fortare och allt man gör är att pusha sitt självförtroende genom att bli proffs på 3 olika saker varje tråkig dag....herregud...jag kommer bli olidlig om jag fortsätter att ha tråkigt...kanske ska omsätta alla mina tankar i praktiken istället...så jag får fullt upp ^^

Det är absolut inget fel i att ha huvudet bland molnen om man åtminstone är fastspänd i ett snöre som är ankrat i marken!

Kommentarer
Postat av: agnes

nä precis, du verkar ju överleva iaf.. ;)

kan ju bara säga att din blogg borde vara berömd om nån!

2009-06-06 @ 18:26:15
URL: http://agentskipper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0