Vill du ha en apelsin till din chokladmunk?

Min kväll:

Tittade på en B-film vid namn crusade..visst den höll måttet till viss del....om man gillar att få bibeln pulvriserad, formad till en lina och sen uppsnortad i näsan....om man gillar bibel-kickar...ja...då är den ett knark för dig... 

Jag är inget sant fan till varken uppsnortande av saker eller att få en övernitisk tro uppkörd i nyllet...jag gillar idén med tro...men är den upförstorad, högmodig och uppblåst..så är den inget vidare...då kan det kyrkliga stoppa upp sin bok där en apelsin förhoppningsvis aldrig får plats! (och fattar ni sambandet med titeln..så ja..lite äckligt kanske!)

Storyn var sådär..tagen ur luften..... måste förvisso ha varit en väldigt dammig och tung luft den dagen... 

(filmjäkeln finns inte ens med på IMDB...lyckad!)




Filmen accompanjerades av en grannes högljudda instrumentala inkompetens..ett basinstrument av något slag.....ett slag som låter högt i varje fall...

Det var nära att hans "slag" gav mig slag....herrearne....spela sånt crap mellan 10-12 på kvällarna i ett freaking lägenhetshus...vad är han? Missanpassad? 

Campus lockar folk i alla dess former...de flesta är bra, några är okej..och vissa vill man ju bara hålla utanför fönstret på första våningen medans man helt i tortyrens tecken plockar dennes ögonbryn, bleker dennes hår med extra svidig sörja och ger den en bikiniwax....och sedan viska i örat..."Isn´t tihs fun" och fnittra hejdlöst läskigt..... (det skulle ge mig mardrömmar iaf)

Next time...i´ll do it..!!


Kommentarer
Postat av: Lintan

Tycker du framstår som mer störd än grannen i det här inlägget ;)

Tortyrmetoder.. Scary.. :P

2009-05-10 @ 12:18:16
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag kan ju inte säga att jag håller med linn.. häng ut dom från tredje våningen och ge dom en brasiliansk vaxning vettja!

2009-05-10 @ 14:08:12
URL: http://agentskipper.blogg.se/
Postat av: //Gren

Ni har fel.

Den mest effektiva tortyren får man genom att i olika kompinationer använda vässad bambu, vatten och upphettade stenar som man kan lägga i tex knävecken....detta blir ärr som drar ihop sig och gör så personen i fråga in kan räta ut benet riktigt...kan med fördel också användas i apå armar och i nacken...



Har man inte någotav detta till hands så ringer man Gustaf som spelar dödsmetall...samma effekt.

2009-05-10 @ 15:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0