Min praktik..

Det här gör jag...

Jag släpar...allt!..
..mest från en plats till en annan tills de ändrar sig och allt ska tillbaka till punkt ett igen...


..jag gräver och rensar i landet...




..jag tar samtal där jag hälften av gångerna inte hör vad de säger....(skåningar..fnys!)...



...jag står med disk upp till ambågarna och de lata kockarna bara langar in mer utan att hjälpa till...



...jag serverar mellan diskpauserna...




...floristen i mig har vaknat..



...en trasa i handen och en mopp i den andra..min vardag..


...inte konstigt man ser ut som ett vrak när man somnat om kvällarna...


Kommentarer
Postat av: frida

sååååååååå söt så!:D<3

2009-05-15 @ 20:55:52
Postat av: linn

mihihi, du har då fullt upp du söti! <3

2009-05-16 @ 12:41:15
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/
Postat av: kajsa

stackare, vilka nötter de är! Är det så man lär sig arbeta på hotell, genom att diska o plantera blommor??? Nu blir jag faktiskt lite bitter....;)

2009-05-17 @ 15:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0