Besök i Fjollträsk...

I Fredags lämnade jag..

..det här... ..för det här..   


Min Kära far fyllde 50 på söndagen (den 8de) och vi gjorde en liten tripp till Fjollträsk
 (Sthlm, för den som inte är van vid pistvakt)
Här bodde vi på "af Chapman" båten och gick vart vi än skulle..-moootion!

Det var himla roligt att vara tillbaka i sthlm, men gudars vad trött jag var i slutet.
Ville bara sätta mig på tåget och åka hem till skogen igen.

På Lördag kväll gick hela skocken till ett ställe och tog ngn öl (moster med familj var också med)..
till det stället kom också älski Jennifer och Jennie och tog ngt blött att dricka med mig,
så jag fick träffa dem oxå...så himla kul att se dem igen! Saknat!!


Tack familjen, släkten (och en snabbis av vänner) för en underbar helg

<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0