Howl at the moon..

Har ännu en gång kommit av mig i blogg skrivandet...fy mig!

Imorgon ska jag, syrran, en polare till henne och en polare till mig gå och kika på "New Moon" för att se vad för skit de nu kommit på, lagt till och dragit bort från de brillianta böckerna...
...eller gå och gå...jag ska köra bil i 10 mil på ishalka....brilliant var ordet...

Jag kan som så många andra säga att jag hoppas en överhet vampyr med chevraleskt beteende ska följa med mig hem...men det vore kanske för mycket att hoppas på!
Jag är fortfarande inne på att jag gillar karaktären Jacob lite mer...men jag är ju trots allt en inbiten vampyrdiggare (finns allt för många heta vampyrkaraktärer för att det ska kunna ignoreras)...så vi får väl se då^^

I väntan på Måndagens happening har jag julstädat mitt rum...
lite tidigt kanske...men nu är jag iaf klar, så we!

Jäklarns :D

Kommentarer
Postat av: agnes

jaaacoob...

2009-11-24 @ 19:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0