I´m fckn serene...

I dag har jag inte gått i mitt vanliga serene uppfyllda jag...hrm..

Inget har gått som det skulle i princip..(små saker man får tåpjuck på)


Sen skulle Mamma och jag ut med hundarna...som vanligt betedde de sig som vildar när vi skulle spänna upp dem i spannet..jag var så förbannad att jag kunnat skrika the belljezus av mig...sen började jag skratta för mamma stod och upprepade ordet "aaaandas....aaaaandas"....och efter en stund var jag på gränsen till tårar..


Hade jag mött en björn i det här tillståndet hade jag for sure först skrikit åt honom, pokat honom i ögonen och sedan slitit ut hans hjärna med händerna...sen hade jag troligen skrattat hysteriskt och dunkat hjärnan i backen för att sedan springa grinande därifrån och krama ett träd...


Tur jag höll mig från att göra ngt sådant...maniac-aktigt...det vore ju illa om folk såg en björn utan hjärna springa omkring..å andra sidan vet vi ju från säkra källor att vissa björnar har väldigt små hjärnor, så det kanske inte märks så värst...^^ 

<3

Kommentarer
Postat av: agnes

..aahhahahahah! ååh tovaaaa

2009-11-04 @ 15:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0