A Perfect day for a Cheap slaughter...

I morse när jag vaknade såg det ut så här utomhus ...

    

Mysigt värre...så jag och kära mor bestämde oss för att göra lite nytta...


Mary had a little laaamb...well not anymore
***
Fick det helt for free eftersom han med fåren fick ta hö på våra ängar


Tror minsann att jag ska omskola mig till slaktare/styckare...
..himla trevligt yrke..kul var det också...




  

Sen skar jag mig i fingret när jag skulle skala av köttet från ett ben...
..så nu kommer jag få galna får-sjukan...wish me luck..


bäääh


Kommentarer
Postat av: agnes

...och jag har precis ätit det av det där lilla, lilla lammet... oh hjärtlösa människa....

2009-10-22 @ 17:51:04
Postat av: Martiiini

Du e en riktigt dreamgirl du !

2009-10-26 @ 12:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0