How good is your sight today old chap?

Att pojkar, killar, karlar och män har förmågan att vara första klassens prickskyttar, basketspelare eller whatever som innebär att man måste träffa mittiprick övergår mitt förstånd...

De kan ju inte ens träffa i toaletten utan att också behöva träffa ringen....

Jag aaaavskyr det!

Om inte annat tänker jag i fortsättningen ta min brors huvudkudde och torka av ringen med...
Från bror...tillbaka till bror



Vem e du din attan som pissar brevé
e siktet ditt skevt, eller picken din sne
Ställ dej på knä, och lägg én på kant
så strilar nog strålen i vattnet galant


Kommentarer
Postat av: agnes

säger ju att det är orättvist om jag måste städa toan :(

2009-10-25 @ 20:57:46
Postat av: Emma

Det ar nog en av de fa sakerna vi brakar om. Jag menar "sitt ner for h-e om du inte kan traffa ratt!" Jag har nog aldrig skurat toagolvet sa ofta som jag fatt gora sedan jag blev sambo. Ibland onskar jag att jag var gay... 'nuff said.

2009-10-26 @ 11:30:54
URL: http://blondephilosophy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0