Kanelbullensdag..men g.u.d...

Ursäkta..men vad är det för idiotipåhitt?

Sure, jag kan gå med på semmelbulls-dagen...men hallå! en kanelbulledag..den människa som utropade den 4/10 till bulledagen måste haft en seriöst tråkig dag..

"Vaad ska jag göra...spela wow..nee.......gå ut och gå...neee.....skaffa kanelbullen en egen dag...tja..."


Ännu ett trick för att sälja mer av en vara på en viss dag...

*Alla<3dag för att sälja sliskiga geléhjärtan och massa rött tjafs
*Semmeldagen för att sälja monstruöst mkt med mandelmassa och grädde
*Mors/Farsdag för att uppvakta våra föräldrar för att dämpa skuldkänslorna för att varit förjävlig de andra 364 dagarna
*Pankaksdagen..? say no more...


Varje dag ska vara kanelbullensdag....i ren protest kommer inte en kanelbulle i närheten av min stabila person idag...jag tar en imorgon istället!


Folk verkar behöva en anledning att fira these days...
har det verkligen gått så långt att vi har så gråa liv att vi måste fira en kanelbulle...

..patetiskt...

Kommentarer
Postat av: Linn

OJ så bittert! Kapten Röd på besök eller?! ;)

2009-10-04 @ 19:27:26
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/
Postat av: Elin

Du glömde Haloween! Vi firar ju redan alla helgona då!!

2009-10-05 @ 10:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0