Spöken från det förflutna..

Har funderat lite över hur mycket folk man egentligen känner (kände) som man helt har tappat kontakten med...

Pågar och töser man lekte med, umgicks med på simskolan, pratade med, lekte ryska posten på "knattefesten", sprang i skogen med, härjade i snön med...och var är de nu?

Tänk om man skulle hålla kontakten och stay friend med varenda person man får en bra kontakt med...vilket nätverk alltså...frågan är om man skulle kunna hålla sig sane när man behöver så mycket energi till att vårda alla de kontakter man skaffar...


Pratade idag med min mor om en kille jag kände på "simskoletiden" och runt där, men som jag bara mött i en bil de senaste åren...hur ser de ut, vad gör de idag, hur mår de....


Ska nog sova nu..man blir så fundersam på nattkröken...:)


Tänker på er mina dåtida, nutida och framtida spökisar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0