Musigt...

Sitter hemma hos min kära andra familj i Avesta (mitt andra hem typ) och njuter av att käka frukost och läsa en brrraaaaa bok....
Söta lilla kattungen har plötsligt väldigt kul med något på golvet..tror det är ett sudd..men efter en snabb vändning på föremålet såg jag att det hade framtänder..och nos....yäy*

En mus-nos hade jag fått tag på, mumma...

Det var nära att den frukosten dök upp igen...(inte för att jag är känslig..men det var högst oväntat....lixom...)




Tror dessutom att kattungen har ngt emot mig..jag har varit en allmän slit och riv leksak sen jag kom hit..
den är dessutom svart...eeeeviiiiiil..?












Kommentarer
Postat av: Linn

eller så är den precis som kattungar brukar vara.. busiga.. ! :P när neo och arwen var små brukade de KLÄTTRA upp på benen när man stod och lagade mat.. myyyyys

2009-09-04 @ 14:48:30
Postat av: erika

åhh är sötmissen fortfarande kvar? vet du om det är nån som ska ha den? Annars måste den ju komma å bo med mig.. :P puss

2009-09-04 @ 15:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0