Sj.Ma.St?

SJUKDOMS.MANI.STOCKHOLM

Vaaaart man än vänder sig är det reklam för "den nya" influensan...det är ju så man blir sjuk bara av att se de där skyltarna....

Folk som misstänksamt vänder sig om när någon nyser, folk som ser ut att vilja springa när någon vill ta i hand och hälsa, folk som diskret tar fram handspriten när de ska pussa sina barn....(typ iaf)



På bussen får jag till råga på allt syn på en pojke ca 14 år som hittar ngt kul i sin näsa...
...av någon anledning ser jag framför mig att han växer upp, pojken som aldrig hade någon flickvän...
Han sitter jämt vid sin dator och träffar tillslut en cyberbrutta som heter "Stickysexx"...när det 6 år senare visar sig att det är en "dude" som sitter i andra änden och grabben (numera medelålders) tillbringar sen resten av sitt liv med att försöka stämma sajten han "hittade" "Stickysexx" på..........


okej..blev en utläggning, en lång oplanerad fantasifylld sådan....Nu ska jag sooofta i sooooffan!
Puss

Kommentarer
Postat av: Linn

hihi, du är så rolig kära vän! <3

vill att du ska vara här nuuuuuuuuuuuu!!

puss

2009-09-11 @ 13:07:59
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/
Postat av: martiiini

hahaha du e stöööörd.....

2009-10-06 @ 12:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0