En dans på trötta fötter..

Följde med ett gäng til Vemdalsskalet i lördags

.mitt första besök by night, att jag bor typ granne med stället är en annan berättelse

Det var great !

**

Det jag först hajjade till på var att det var så mycket folk där som jag fortfarande anser går kvar i förskolan...herremingud att de redan är 18 lixom...

...omg vad gammal man är!
(fast sen tittade jag mig omkring och den blandade åldern där inne gjorde att jag ändå tillhörde de yngsta...puh)


Det andra jag märkte var att det var så mycket folk jag kände igen..omg, är dom fortfarande kvar här i kroken...sen kom jag fram till att det är ju jag med...så jag ska bara hålla snattren!

**


Mange Schmidt skulle spela..
vi stod där och kikade, så kommer det fram en groda i rött och börjar köra sina riffs med sin dj utrustning..
....pow shicka powow...

Jag och gren som stod längst bak tittade på varann och undrade om det inte skulle bli mer än så här, när det hoppar fram två gammelsmurfar ur kulisserna (fattade att det var det här folk väntade på när de började jubla)

...jag och gren fattade att det var INTE det här vi väntade på och gick och tog en öl istället...*glassiiigt*



När skiten**..erhm..mangesmurfen var klar så tog vi över dansgolvet ist, för att motbevisa Magnus Ugglas "dansar aldrig nykter" så gjorde vi just det..:)


**Visst han har någon bra låt..m.k.i (men kom igen)


Danke sool för att du frågade om jag skulle med, guldvärt!<3

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0