Hoho, Butlern!

Har gått in i min vampyrfilm mania och avverkat några på dessa tre dagar nu..

Såg Dracula 2001 igår..

Visst finns det mycket amatörigt i just den här filmen, men samtidigt diggar jag den ^^

Kanske mest för att GERARD BUTLER spelar herr blodad-tand
.....och jag kan ju lugnt säga att han ger lilla mig blodad tand också...

Jag förstår allvarligt inte hur huvudpersonen (whatever her name is, har redan memorerat det viktiga;)) kan rusa bort ifrån en karl som så desperat vill ha just henne, och är superHOT..istället för att rusa emot honom och eventullet nafsa lite...

..att sen bidra till hans död är ju rent hädniskt...^^





Nu sitter jag här med hårrullar i håret och lyssnar på "the baseballs"..känner mig väldigt 50talisk...om man bortser från att jag sitter vid en dator ofc..^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0