Victoria´s secret show...

Tydligen ska denna fantastiska show med ett gäng slickepinnar i sexiga underkläder gå av stapeln igen...

Jag får sån ångest varje gång jag ser den för de ser så snygga ut..jag kan väl trösta mig med att säkert de flesta har anorexia, går på någon slags drog och mår ganska pyton..men jag hoppashoppashoppas att det inte är så..de verkar så lyckliga på scenen så jag känner innerligt att jag vill att det är så bakom scenen med...



Nyårslöftet1: Träningen SKA sättas igång igen..funderar på att chockstarta kroppen med spinning så man är som en död lax med svartbälte i svettning efteråt..

Nyårslöftet2: Gör vad du gillar, Gilla vad du gör...(ngt i stil med vad Malinminhjälte hade)

Nyårslöftet3: Stay positive och med en bra attityd



    

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa Kårwik (a.k.a Batman. -Yepp, true story. Det är jag som är Batman :O .)

Woho! :) Du har nästan lika löften som mig ;) Jag har fått kroniskt träningsvärk ;( Men men, lätt värt det! :)

2010-01-10 @ 17:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0