Fördomarna segrade igen..

Ibland ser man de där white-trash familjerna som man bara vet är white-trash.

Idag hände just detta.

Men sen tänker man ju, man ska ju inte ha såna fördomar (fast de har den traditionella kamphunden, barn med rakade huvuden och en mamma som ser ut att ha rökt 211 cigaretter för mycket)...det behöver ju inte alls vara så...(nää, inte alls)


.....5 min senare får man det bekräftat igen att fördomarna finns till av en anledning...

Scenario: Familj vid det vackra vattenfallet "silverfallet"...släpar med sig stora stenar som de sedan kastar från bron..OK!..Visst! sten är ju ändå bara sten..en nalle puh version av kasta pinne och se hur den hamnar...sen tar en av ungarna fram en plastflaska och kastar i...och alla blir sådär jätteglada över brorsans/sonens tilltag...


FINE, ett nytt koncept, "hänförs av utsikten, bli amazed av det vackra vattnet som forsar förbi, kasta skräp i vattnet..."everything the nature do, it do it for you"...eller nåt!

Vet inte varför jag inte skällde på honom, kanske fegade jag bara ur, kanske ville jag inte riskera att bli biten i arslet av hunden, kanske ville jag inte bli i slängd från en bro av en look-alike-ny-nazist....


Vad det än var, så ångrar jag att jag inte sa till...Bättring Tova!


Kommentarer
Postat av: erika

jag är chockad! Sa du ingenting!? det brukar väl du vara himla bra på har jag för mig =) puss!

2010-07-14 @ 22:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0