Whitetrash music..

Jag och bryssan var i staden Östersund idag...

En ganska bra dag!

+ Min frisör tyckte jag var himla lik Jessica Biel
+ Hittade min svarta pennkjol (eller 2 rättare sagt)
+ Körde varken dåligt eller vilse i staden
+ Jag och bryssan bråkade inte en enda gång
+ Jag var duktig och lämnade ifrån mig 4.5 dl blod (inte till vemsomhelst utan till blodbanken)


- Alla pengar som verkligen bara rann ut från kortet och in på andra ställen
- Hamburgaren som inte smakade lika bra som den gjorde i mitt huvud när jag föreställde mig den
- Att stortorget ser ut som ngt ur Edward Scissorhands
- Att Östersunds kommun inte har fattat att is är halt på en trottoar
- Att jag kände mig som en urk på burk när jag kom hem, faller ihop av trötthet!!
- Hade inget sug efter den bokrea som fanns kvar ("SAY WHAT?")


Sen på vägen hem lyssnade vi på "Infected Mushrooms"...men ju mer jag lyssnade desto mer tyckte jag det lät som psycho-elephant-infected-sicko-mushrooms...dvs, inte riktigt min smak...jag bytte!

Kraaaam<3

Kommentarer
Postat av: Fia

Hehe... du har ju fattat det här med att uppdatera sina uppgifter på Eniro ;-)



Den där rubriken mitt liv som skogstroll har du ju snott rakt av, från mej... huja!



Det var kul å träffs! hoppas vi ses igen!!



2010-03-18 @ 10:26:28
URL: http://serixone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0