Du måste skämta?

I mina tankar hade jag en inköpslista när jag for till Östersund...
Jeans
Examenspresenter
Lite kläder
Böcker
Lite roligt smått och gott...


Vad jag kom hem med var ett par joggingskor.....(några dagar senare inser jag att jeans hade varit det bästa köpet då mina enda par jeans sprack i grenen....)

På sportaffären fanns många dojjer att välja mellan...men min prisklass sträcker sig dock inte till 2000kr strecket...Därför blev de runt 700kr ligan istället...

...och hör och häpna...det fanns bara ROSA jävla joggingskor i damklassen...


Min första fråga till den manliga expediten var omedelbart den springande (ha ha) punkten...finns det inga skor som gudbevaremigväl inte är rosa?

Han tittade på mig som om jag var wierd och svarade att det gjorde det inte...
..det är ju som man kan kräkas!

Från det man är liten blir man påprackad rosa gulliga saker medans pojkarna får sina härligt "manliga" färger..och nu när man kan välja själv..då finns det inget att välja emellan...stört! Fy skäms att bara ta hem rosa skor, diskriminering är vad det är!


(visst får folk gilla rosa, bara de inte tvingar mig till det oxå(jag kan visst använda rosa, bara jag får välja det själv, är rätt kräsen som man kan uttyda här:P))


Men nödvändigheten var ett faktum...så nu har jag ett par skor med rosa detaljer....så därför är det första på min nya lista att springa på en extremt lerig plats...bajsbrunt är väl fint!?


Kommentarer
Postat av: Erika

haha det är bara å springa det så kommer man snart inte ens kunna gissa originalfärgen :P

2010-05-25 @ 13:49:09
Postat av: Linn

Mäh!

2010-05-25 @ 17:36:27
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/
Postat av: //Gren

Blir du inte irriterad när Grenar inte håller måttet...

2010-05-26 @ 00:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0