Sparsamhet är en dygd...

Idag skulle vi iväg en sväng och då ropade jag till kära mor som fortfarande var kvar inne att ta med min kamera..

När vi väl satt i bilen säger hon; Förlåt, men vi hittade inte kameran, jag fick Agnes att hjälpas mig och vi letade i byrålådorna och gissa vad vi hittade, en massa pengar....
Agnes bara stod och gapade och sen räknade vi dom typ...du har ju fan 1000 spänn i enkronor där uppe...

Gudars vad man har snokande familj ;)

Lite senare säger Agnes; Du är ju psycho, som har sådär mycket småslantar i en låda..

Jag: Äh vadå, får jag småpengar lägger jag dem i såna samlarrör och sen blir dom ju liggande där...

Sensmoralen på ingång


Agnes; När jag får små pengar köper jag godis..

Jag;.......ja, du köper godis och jag har tusen spänn i en låda...vad är bäst?


Sparsamhet är en dygd ^^


Kommentarer
Postat av: agnes

..hahahah..

hm, jag tycker om att för stunden så kändes det väldigt bra med godis ;)

du är så roolig <3

2010-05-23 @ 23:14:05
URL: http://agentskipper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0