Angkor Wat och shopping

Vad ska jag saga..det ar sa billigt att man snurrar huvvet tva varv runt kroppen for att hinna med allt...
..och igar kopte jag en tavla.....

JAG VET..JAG HAR INGA VAGGAR OCH SATTA DEN PA..
men den var fin, handmalad...jattefin for 30 dollar.

Sara sa precis pa fejjan -vad ar val pengar, till for att anvandas...iiinte bra :D


Angkor Wat var fantastiskt och verkligen grand!
Vi var dar till soluppgangen, men det var sa mkt folk natt det tappade charmen lite..mest japaner
(undrar om de har semester eller ngt nu..)

Svart att beskriva, men fanastiskt fint!


Yours T.

Kommentarer
Postat av: friiiiida

har köpt födelsedagspresent till diiiig!!!!!! så när du kommer hem blire jul/födelsedagspaket utdelning!!:D PUSS saknar dig hoppas att du har det helt underbart och njuter allt du kan här har vi 20 minus!! <3

2011-02-24 @ 11:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0