Dansar aldrig nykter?

Det finns tillfällen när man känner sig som en liten sparv som råkar flyga in i helt fel område och sparvhökarna cirklar runt med hungriga ögon..

...dansgolvet på krogen är ett sådant område


En fråga bara, dansar svenska killar inte på krogen längre?
Nuförtiden svärmar det bara runt tjejer och killar av icke-svenskt ursprung
(inte alls främlingsfientligt, bara rent fact)
Vad har hänt med svenska killars dansgen, have they lost it?


Bara en stilla undran..nu ska jag gå tillbaka till min tantgen och titta klart på Morden i Midsomer..


Yours sincerely T.

Kommentarer
Postat av: //Gren

Den dag jag lär mig dansa på krogen utan att se fånigare ut än vad jag redan gör rent allmänt lovar jag att du får sällskap där...vad resten av mitt släkte anbehagar är de rent ut sagt bara fega...

2011-02-02 @ 19:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0