The Pink cloud

Dagens feta lärdomar:

1. Det rosa molnet på himlen är inte ljus från Klövsjöskidbackar som vi har lärt oss, utan det är där My little Pony bor!!! Det lärde pappa mig idag!

2. Åker man skoter med pappa och man inte duckar samtidigt som pappa...då får man en fet kvist i ansiktet!

3. Är det sport på TV en hel kväll så får man inte sova över hos mormor, för då har hon inte tid med nån!

4. Har man inte matat småfåglarna på länge dröjer det ca 1 vecka innan de kommer tillbaka efter att man gett dem mat igen!

5. Jag ser ut som en beatles i min nya frisyr!

6. Jag har 83 000 i studieskulder!

7. Mormor har en förbannelse lagd över sina brev hon skickar till Abisko, dom kommer fram ngn månad försent och inte på rätt ställe!

8. Böjer man sig ner i hundgården tar valpen mössan!

9. Är det varmt ute far all snö från taken ner och bildar tung massa på marken som jag måste skotta bort!

10. Att packa till Thailand kommer bli ett evighetsgöra "plocka ner" "ta bort" "plocka ner" "ta bort" "plocka ner" "ta bort"!


Yours Sincerely T.

Kommentarer
Postat av: erika

du har det inte lätt du! :P

2011-01-25 @ 16:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0