Until we meet again...

Ganska ofta önskar jag att jag var en sån som läste klassiska poeter och kunde slänga fram en rad till passande disskusioner och tillfällen..

..som lite..tennyson och...ja ni vet såna högtravande engelska män med skägget i brevlådan och pennan i baschakra...


Idag skulle jag vilja ha ett stycke om pånyttstart, ny början.
Som ny början på en ny bloggera från Kvarnsjö kanske?
börja
...jag hade fler lysande "början" projekt när jag startade inlägget..men de försvann snabbt när jag försökte hitta på fler peoeter en Tennyson..bra när man inte kan hålla mer än en sak i huvudet åt gången..jösses, vad är jag för kvinna egentligen, får stryka "hålla många bollar i luften" på mitt CV...

Tillbaka till början...Syrran började som 4:a men ligger nu 1:a i sin klass på Nordic Open i Åsarna (draghundar)
Jag har börjat min packhög till Thailand
Vi börjar gå mot sommaren
Ikväll började vi se Mumien 2 och jag är lika fascinerad varje gång av deras flygande svart, svajande rumpor och dansande frisyrer
Börja är ett btw ett otroligt fult ord för en sån fin innebörd
Idag började dagen med sol, men slutade med dimma
Började rensa min garderob min inser snabbt att jag bara kan kasta ca 3 plagg varje gång
Insåg att det nya året har börjat och undrade vart det gamla tog vägen?

ooooch så vidare!

Tills vi möts igen...T (tänkte skriva Z(orro) men insåg att Zova inte är mitt namn..tänk er att jag ristar ett glödande T med min...värja?...nej någon sån har jag ju inte...glödande vedträ!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0