Koh Tao fortsatter..

.....Koh Tao, ar sa valdigt lugnt.
Vi hade vantat oss lite mer fart och flakt med mkt divers osv, men nar kvallen drar in sa ar det bara...morkt.


Trivs ratt okej anda, jag laser min bok, dricker lite vatten, har ett litet yoga pass....ater lite, solar lite (nar det inte regnar) Riktigt relaxing.
Om 3 natter aker vi till Koh Pangan, vantar mig lite mer fart dar eftersom Full Moon Party is ahead...men vi ska bo pa den lugna delen iaf, sa det ar ju bra, man kan fa lite av varje.

Kommer iaf fa en chock av att komma hem och behova gora ngt igen...wohoo...



Har borjat sa smatt fundera pa vad jag ska gora nar jag kommer hem igen, intriguing. Jennifer har borjat soka jobb har fran koh tao och jag kanner mig allmant lat bara...Jag hoppas pa det jag sokte innan jag drog hemifran, men det aterstar och se, sen i April far jag veta om jag kommer in pa skolan oxa..hoppashoppas...men men...framtiden vantar...kan knappt barga mig, finns sa mkt kul man kan gora :D

Nu ska jag ga och lasa lite i min sagan om ringen bok (alla 3 delar i 1) har nastan last klart 1a boken, tror det gick pa 2-3 dar..piece of kaka.

Jag hatar myror..de har sma roda javlar som bits....fyi

Yours T.

Kommentarer
Postat av: friiiiida

vad för skola å utbildning?:D:D

2011-03-10 @ 20:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0